Handelsbetingelser
Salg af fysiske varer via nettet.
Købsbetingelserne gælder for forbrugeres køb af varer på www.SH-Christmastrees.dk. Siden ejes og drives af:
SH Christmas Trees
CVR-nr. 35002707
Hovmosevej 3
6372 Bylderup-Bov
Tlf. 23628182
solvitah3@gmail.com
Betaling
Der skal foretages betaling med kort på forhånd, hvorefter ordren er aktiveret.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.shchristmastrees.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Umiddelbart efter kunden har foretaget betaling, og denne er registreret af www.shchristmastrees.dk vil kunden modtage mail med bekræftelse af købet.
Herefter er aftalen om køb af juletræ bindende.
Betaling kan ske ved brug af følgende betalingsmidler: VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard.
Beløbet trækkes, når varen afsendes.
Hvis der er bestilt flere varer i en ordre, og én eller flere af varerne ikke kan leveres med det samme, trækker vi først betalingen for den eller disse varer, når varerne afsendes.
Levering
Vi tilbyder at levere varer til adresser i Danmark, Tyskland. Vi leverer også til brofaste ø’er.
Varerne leveres indenfor en uge efter din bestilling.
I tilfælde af at du ikke er hjemme, bliver træet leveret til nærmeste pakkeboks.
Træerne bliver leveret til dør og leveret i papkasser.
Track & Trace
Alle prise er inkl. moms og ex. levering.
Fortrydelsesret
Da juletræer er en letfordærvelig vare, kan vi desværre ikke tilbyde en fortrydelsesret på købet.
Undtagelser til fortrydelsesretten
Der er ikke fortrydelsesret ved køb af varer, som bliver forringet eller forældet hurtigt, som fx juletræer.
Reklamation – hvis der er noget galt med varen
Ved køb af varer finder købelovens regler anvendelse. Du har 2 års reklamationsret, hvis varen har en mangel. En mangel er fx en fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Derimod er almindelig ældning, eller skader du selv har påført varen, ikke en mangel.
Hvis varen har en mangel skal du reklamere inden for 24 timer efter modtagelsen. Da har du ret til, i første omgang, at få varen ombyttet.
Opdager du en mangel, skal du reklamere til os inden rimelig tid. Vi anbefaler, at du klager hurtigst muligt, navnlig hvis der er tale om transportskader.
Vil du klage til os over en mangel, beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Send varen forsvarligt emballeret.
Klagemuligheder
Kan vi ikke blive enige om, hvad du har krav på, har du følgende klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus: https://kpo.naevneneshus.dk.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kunderservice@sh-christmastrees.dk.
FIND OS
